Eerste weekje Londen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marloes Raijmakers - WaarBenJij.nu Eerste weekje Londen! - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Marloes Raijmakers - WaarBenJij.nu

Eerste weekje Londen!

Blijf op de hoogte en volg Marloes

07 September 2014 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hallo iedereen!

Hierbij dan eindelijk mijn eerste verslagje na alweer een week hier in london te zijn.

Het begon allemaal dus een week geleden waarbij ik met mijn ouders en mijn vriendinnetje Maaike al in de vroege ochtend (6.00 uur .. ) naar schiphol vertrok. Wel dat ging allemaal goed maar bij de incheckbalie ging het al fout, want ik kreeg te horen dat er geen stoel voor mij beschikbaar was en dat ik dus mss niet met de vlucht mee kon! Dus dat begon al lekker, na afscheid te hebben genomen, met wat traantjes.., ging ik maar naar de gate en gelukkig kon ik toch nog mee, grote opluchting! In london aangekomen, ben ik met de trein, metro en weer met trein ook in het hostel terecht gekomen gelukkig, en slaap met 4 meisjes op 1 kamer, grote rotzooi dus!

De volgende dag hadden we met alle nieuwe meisjes de medische keuring waarbij we op en top chique gekleed moesten zijn. Bij een privekliniekje kregen we een keuring en vervolgens naar het ziekenhuis voor rontgenfoto, en alles was goed gelukkig.
Vervolgens naar de acadamy waarbij we een heleboel infomatie kregen, maar gelukkig al op klaar zodat we konden gaan shoppen!

Verder was het vooral heeeeel erg druk met school en leren. Eelke dag half 8 hostel verlaten en weeer pas half 7 terug maar dan stond wel het eten al klaar! En vervolgens lekker studeren in de avond, maar het was gelukkig niet voor niks want zaterdag hadden we al praktijk assessesment, en ook geslaagd! Dus met een aantal meiden lekker wezen uiteten en ook nog een aantal drankjes gedaan, wat wel lekker was na zn week!

Verder ben ik vandaag (zondag) alweer moeten verhuizen omdat YMCA (hostel) helemaal vol zit en morgen weer een hele groep nieuwe meisjes arriveren. Dus ik zit nu met nog een ander meisje bij een gastgezin, waar gelukkig wel goede wifi is, want dat was overal nogal een groot probleem.

Nou ik ga er een einde aanbreien, na vandaag een lekkere aromaspa seaweed wrap te hebben gehad en geleerd, mag ik morgen lekker aan de hotstone massage beginnen!

Bye bye

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 September 2014

London!

07 September 2014

Eerste weekje Londen!
Marloes

Actief sinds 30 Aug. 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 1409

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: